ADVERTISEMENT

VIDEO: Naeto C ft D'Banj - Tony Montana (Remix)

Swag on a hundred-thousand-trillion! Here's the video for one of the baddest remixes I've heard in ages; Tony Montana, by Naeto C and D'Banj.

Video was shot in South Africa. Top-class!

*O.O*

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=4u367Dyd_fk[/youtube]

Subscribe
Notify of
guest
228 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Gov
Gov
7 years ago

hahahahahahaha..............Ist

Gr8est Abby
Gr8est Abby
7 years ago

I am 1st hahahahaha nice great video osheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

ola
ola
7 years ago

Lol superb video but dbanj this ya coat for hot sun.All na swags sha

Uhmm
Uhmm
7 years ago
Reply to  ola

No be hot sun o. Na winter 4 South Africa already nd it was shot der....

olu
olu
7 years ago

Nice video u go see some pple wey go come talk abt lightining and thunder here,wey note go full.Uncle soji na soso story and lightinin.

instigator
instigator
7 years ago

omo... that guy where them bring from boot look like Ikechukwu oh.... hmm....

Tochukwu Ayodele Mou
Tochukwu Ayodele Mou
7 years ago

D'banj carry go the video was great. Naeto C you too much.

Uche Collins
7 years ago

haven't seen d video but fink its going to be dope.

Olamiju Olatwist Ola
7 years ago

Wow dbanj u too much joh

Olamiju Olatwist Ola
7 years ago

I feel u neto

@misterVOYAGE
@misterVOYAGE
7 years ago

make mesef no carry LASTMA for NJO lolz.. dis vid is dah shii mehn, D'Banj z definitely gonn recoup few of his lost fans wit dis video.. i see my EVER-SEXY Barbz

Mikel
Mikel
7 years ago

lol

sly
sly
7 years ago

I see dbanj trynna channel big sean with the fur hat inside sun.Nice video as far as the thing clear hehe,omo dbanj fresh die!!

TruthIsBitter
TruthIsBitter
7 years ago

Nice one ... Dbanj came thru on this one, he did a good job .. topnotch video .. hmmmm sometimes ago a Dbanj wldnt do collabo with other Naija Artistes now he's all over the songs... We all need eachother mehn .. *lips sealed* .. Nice one Naeto

Soji Ogundiran
Soji Ogundiran
7 years ago
Reply to  TruthIsBitter

co-sign!!!!

tizzle
tizzle
7 years ago

one word _<
dope

fred
fred
7 years ago

D'Banjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

Amadi Omezulem Hazic
Amadi Omezulem Hazic
7 years ago

Some dope shit.

Vinco
Vinco
7 years ago

THis Is what we call Music Video.......Baddest Guys

kaz
kaz
7 years ago

i thought i was the only one that saw dbanj badt swag in that coat but i like ur swag sha, why wear winter coat in hot summer naeto too much swag-sure scotish boy but ur uni is F*** sha ,, lol at the guy look like killz hell no, the guy looks gay, if you cant F*** ur female friend, pretend ur just friends ur gay... badt video... i love it but that gay idiot sha. i guess that guy is terry g ironically or soji

Onugbolu Mbanefo
7 years ago

Bad video!!!

Oba Endowed
7 years ago

ist on the poor ones that dont appreciate the work of a wealthy man ..so stop all this negative shit about him,if he was ur blood brother will u criticize him ..

Omooba001
Omooba001
7 years ago

*In Ogunaike soji's voice*
The video director did a wonderful job...but the light at the frontage when Dbanj was hugging naeto C is unnecessary, he should have used the sun...a natural light would be good...also the tiger is nice, But i was lost in the story....The story showed a man from nowhere being manhandled from the car...we dont know why...the story is not complete....aside from that its a good Video....

Hey na joke i dey oooo *Happy sunday*

sly
sly
7 years ago
Reply to  Omooba001

LMAO makachukwu u get am hhahahhahahahaha

Kenneth
7 years ago

very lovely story line...good work!!!

Here_i_am
Here_i_am
7 years ago

Madt Dopeness ...Bad pass Tony Montana ...|iVick 2|

Soji Ogunnaike
7 years ago

Love it!!!
So far, the ONLY thing I have against the video is the initial over-performance by D'banj in the beginning. A simple slow-mo walkthrough could have sufficed.
Yeah! I agree, the dude that was wacked looked too damn fruity!
Fantastic video! My best so far...

Ogunkillsoji
Ogunkillsoji
7 years ago
Reply to  Soji Ogunnaike

Bros you too talk, You no one get sense ? all the small small pikin just dey take you rub am..:(

Antonio Metia
Antonio Metia
7 years ago
Reply to  Ogunkillsoji

Hahahaha!!!!!! Please i use God beg u, leave Soji for me, i dey like read him comment and how people dey insult am.

baloski
baloski
7 years ago
Reply to  Ogunkillsoji

crazy comment....trying to translate the last part of the statement of Ogunkill..into yoruba. LOL.

CORE
CORE
7 years ago
Reply to  baloski

Reading and Laughing....Crazy*

Soji Ogunnaike
7 years ago
Reply to  Ogunkillsoji

I openly DARE you and your fucking minions to come and insult me to MY darn face and see if you live to tell the bloody tale 🙂
You have my details.

Sojistick
Sojistick
7 years ago
Reply to  Soji Ogunnaike

hahahaha! so u know how to type fucking? lmfao...U go soon type broken, Just watch...na small remain , i go break u...ur packaging go soon scatter for this Notjustok....by d way, u no go church? satan pickin... 🙁 smh

NIGGA
NIGGA
7 years ago
Reply to  Soji Ogunnaike

thumbs up

Omooba001
Omooba001
7 years ago
Reply to  Soji Ogunnaike

whats good...happy Sunday bro....

lala
lala
7 years ago
Reply to  Soji Ogunnaike

no such thing as over performance bruv! the song* TONY MONTANA - u gotta act like a baddo and he even wore a scarface shirt to compliment the whole thing, he tried.... lets give it to him biko

Whoyoubesef
Whoyoubesef
7 years ago

Notjustok...you guys fall hand....big time. You told me I won this ticket by email but I still haven't received it, and you won't reply my emails and the concert is Monday.....shame just like our corrupt leaders..

Awoof Adegoke
Awoof Adegoke
7 years ago
Reply to  Whoyoubesef

smh....Na free ticket u wan take carry ur baby go watch p.square?...ti e ti ta

find out
find out
7 years ago

wey LASTMA or shey na linesman nah? i dey gbadun hin comment....Nice video tho!

JustAnootherNigga
JustAnootherNigga
7 years ago

Yo my niggas !. this nigga right here gat sumtin to say. Now listen up before i let my goons run through and burst your caps. This video was nice, but this nigerians should learn to advertise rightly, you cant use an IPHONE and not show it clearly or drink from a hennesy BOTTLE and turn the label. ADVERTISE. MAKE MONEY. THERES NO MAGIC WITH THE AMERICAN SOCIETY. Just a little thing you guys forgot.

Abacha
Abacha
7 years ago

Washere soji! You make sense....Dbanj's over-performance killed the coat swag....Slow motion cld've make sense diee, Na people go com dey feel hyper instead of him....Complete Swag!!!!!

Chi
Chi
7 years ago

The hug at 1:04 tho'. Gay much

Al pacino
Al pacino
7 years ago

I just wanna taste that sample...Bhed boy --- My best part!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Badoskiii
Badoskiii
7 years ago

wooww...you dont mean it!! now you are officially bad'er than Tonny Montanna *mchhhhhheewww*

someone
someone
7 years ago

Oga Soji Ogunnaike, what about the story now because e be like say you like story well well

Ceo Bans
Ceo Bans
7 years ago

Baddest video.. Nice1

My Thoughts...
My Thoughts...
7 years ago

#Holyswag...When you got the delectible barbz,bossed up d'banj and swagged out naeto c in the same vicinity this is what you get #class...the video is as crisp and clean as ever which has become a trademark in naeto c videos...i feel good about this video,its gonna go places...said it b4 and am gonna say it again...Naeto c go and insure your swag,its worth billions bro...and yeah happy married life to you.

@cutiE_bibee
7 years ago

the video is cool....jst dt dbanj is putin on winter cloth during summer, dt aint swag o..... naeto-c gwd job n as always love ur swag

MR. FAB
MR. FAB
7 years ago
Reply to  @cutiE_bibee

I noticed that too.. The video was shot this August and is summer down here in S.A

Observer
Observer
7 years ago
Reply to  @cutiE_bibee

Who told you its not cold during summer?.. come England come see summer..

Bobo
Bobo
7 years ago
Reply to  @cutiE_bibee

We really don't have confirmation on that. It could have been early spring or fall 🙂

@cutiE_bibee
7 years ago
Reply to  Bobo

i taught of dt bt if it ws.....y did he pull off his jacket outside(2.16) n neato-c aint even wearin one

Agajere Ufuoma
7 years ago

Where is d link?

Kareem Qudus Gbolaha
7 years ago

9ce collaboration & badt video===>naija we elevating.

Ajayi Kayode
7 years ago

Bbabo loonggest tyme ooº°˚ ˚°ºoo

Kareem Qudus Gbolaha
7 years ago

Hw tinz

Kareem Qudus Gbolahan
7 years ago

9ce collaboration & badt video===>naija we elevating.

Kareem Qudus Gbolahan
7 years ago

9ce collaboration & badt video===>naija we elevating.

ynow
ynow
7 years ago

sorry is it just me or does d guy they kidnapped look a bit like IKECHUKWU .....LOL (b4 una donate me as cheetah food i just dey joke o)

theLASTMAN Ψ ︻
7 years ago

everyone knows my recent stand on D'banj but as far as fair judgement goes, this was a good video that even elevates the status of the song. On a joke ting tho, i think the main Tony Montana was the Cheetah

Bobo
Bobo
7 years ago

for real! the beast was badd!

mixturez
mixturez
7 years ago

I thought the guy in the boot would be Don Jazzy .. smoking hydro walking gentle joor...

asiwaju
asiwaju
7 years ago
Reply to  mixturez

i swear that was what i was expecting. LMAO

MR. FAB
MR. FAB
7 years ago

This video is tight!!!

Soetan Soso Nuraen
7 years ago

Dope!!!.....The Real Don(s)

smith
smith
7 years ago

well, hate all you want.... D'banj is on Point.... sharp video!

ms pink
ms pink
7 years ago

U lot complaining about d'banjs coat, they shot the video at south africa and southy is cold at the moment.....get ur facts right.

Observer
Observer
7 years ago

By far the best video this year.. As nice as Expendables 2..

Bobo
Bobo
7 years ago

1:27 to 1:32. They were definitely speaking pidgin..lol

lesbo
lesbo
7 years ago

wow, naeto nd dbanjs got swag.. love this video mehn

Don Kwan Jazzy Lee
Don Kwan Jazzy Lee
7 years ago

dbanj is a very greedy human being, I thought he said he was going for the big apple? O_0 wettin kon happen again ? USA refused his garbage , Uk said NO to his gra gra....Now ur trynna invent ur self again in Nigeria by fting on every big song of 2012? man...u selfish af....i won't be surprised if i see a dami duro rmx ft dbanj....idiot

MrUnkpe
MrUnkpe
7 years ago

Dbanj toh badt...Hunnnnn Eja Nla.......Naeto C Toh Madden...hunnnnnnn Tony Montana lomo...Nice Vd....anybody wey no like this vd or say any badt tin about this vd should be fed to dat Cheetah in the vid as they did for that guy that look like Ikechukwu......inshort the vd na 15/10 oja scale!..#Lobatan.