ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT

'Deja Vu' Lyrics By Olivia Rodrigo | Official Lyrics

Olivia Rodrigo Lyrics

Read the most accurate lyrics to 'Deja Vu' by Olivia Rodrigo. 'Deja Vu' is the second single from Olivia Rodrigo, this song has recieved as much success as the singer's debut song - Driver's License. Read the lyrics to 'Deja Vu' below.

Advertisements
Deja Vu Lyrics By Olivia Rodrigo | Official Lyrics
Deja Vu By Olivia Rodrigo

STREAM & DOWNLOAD AUDIO: Deja Vu By Olivia Rodrigo

Olivia Rodrigo - Deja Vu Lyrics

Verse 1
Car rides to Malibu
Strawberry ice cream, one spoon for two
And trading jackets
Laughing 'bout how small it looks on you
(Ha-ha-ha-ha, ha-ha-ha-ha-ha, ha-ha-ha-ha)
Watching reruns of Glee
Being annoying, singing in harmony
I bet she's bragging to all her friends, saying you're so unique, hmm

Pre-Chorus
So when you gonna tell her that we did that, too?
She thinks it's special, but it's all reused
That was our place, I found it first
I made the jokes you tell to her when she's with you

Chorus
Do you get déjà vu when she’s with you?
Do you get déjà vu? (Ah) Hmm
Do you get déjà vu, huh?

Verse 2
Do you call her, almost say my name?
’Cause let's be honest, we kinda do sound the same
Another actress
I hate to think that I was just your type
And I bet that she knows Billy Joel
’Cause you played her "Uptown Girl"
You're singing it together
Now I bet you even tell her how you love her
In between the chorus and the verse (Ooh; I love you)

Pre-Chorus
So when you gonna tell her that we did that, too?
She thinks it's special, but it’s all reused
That was the show we talked about
Played you the songs she's singing now when she's with you

Chorus
Do you get déjà vu when she's with you?
Do you get déjà vu? (Oh-oh)
Do you get déjà vu?

Bridge
Strawberry ice cream in Malibu
Don't act like we didn't do that shit, too
You're trading jackets like we used to do
(Yeah, everything is all reused)
Play her piano, but she doesn't know (Oh, oh)
That I was the one who taught you Billy Joel (Oh)
A different girl now, but there's nothing new

Outro
I know you get déjà vu
I know you get déjà vu
I know you get déjà vu

Check other Lyrics HERE

Get Fresh updates as they drop via Twitter and Facebook

Advertisements

Newsletter

Get weekly updates and entertainment news around Africa. Don't worry, we don't spam.
ADVERTISEMENT
ADVERTISEMENT